Základníustanovení
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydanédle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanskýzákoník“)
Technické služby města Lovosice, p.o. – Active Stadium
IČ: 05971853
DIČ: C05971853
se sídlem: U Stadionu 1022, 410 02 Lovosice, sídlospolečnosti: Terezínská 1123, 410 02 Lovosicevedená u Krajského soudu v Ústí nad Labem, spis. ZnačkaPr 1105e-mail: [email protected]
telefon: +420792332216
web: www.activestadium.cz 2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná právaa povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimosvou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelskéčinnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného nawebové stránce dostupné na internetové adrese www.activestadium.cz (dále jen „ubytovatel“). 3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnousoučástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost předustanoveními těchto obchodních podmínek.4. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva seuzavírají v českém jazyce.
Postup při rezervaci a uzavření smlouvy o ubytování
Článek II.2.1 Ubytovatel nezávazně nabízí ubytování a dalšíslužby s tím související klientům prostřednictvím svých internetovýchstránek www.activestadium.cz,prostřednictvím schválených zprostředkovatelů a pomocí reklamních materiálůubytovatele (dále jen „nabídka“). Údaje obsažené v nabídce mají pouzeinformativní charakter. Tato indikativní nabídka není nabídkou ve smyslu § 1731nebo § 1732 občanského zákoníku, ani se nejedná o veřejný příslib dle § 1733občanského zákoníku. Z této indikativní nabídky nevzniká klientovi nárok nauzavření smlouvy o ubytování. Nabídka je platná po dobu a za podmínek v níuvedené, přičemž ubytovatel si vyhrazuje právo jednostranně měnit či upřesňovatkonkrétní podmínky dané nabídky před uzavřením smlouvy o ubytování.
2.2 Klient prostřednictvím elektronického on-line rezervačního formulářeumístěného na webových stránkách ubytovatele www.activestadium.cz nebo jinýmzpůsobem zasílá ubytovateli poptávku po ubytování a službách (dále jen„Objednávka“). Odesláním Objednávky ubytovateli klient potvrzuje, že se plněseznámil s těmito VOP, přičemž s nimi souhlasí a uznává je jako podmínky anedílnou součást smlouvy o ubytování. Klient je povinen vyplnit údaje vrezervačním formuláři úplně (včetně případného IČO a DIČ) a pravdivě, přičemždalší či jiné změny po jejím odeslání prostřednictvím rezervačního formulářenejsou možné. Ubytovatel si vyhrazuje neomezené právo odmítnout Objednávku, ato i bez uvedení důvodu.
2.3 Ubytovatel na základě obdržení klientovy Objednávky ověří kapacity a dalšípodmínky a e-mailem klientovi zašle písemné potvrzení přijetí. Objednávky svymezenými konkrétními podmínkami závazné nabídky ubytovatele, kde uvedezávaznou kalkulaci ceny ubytování a služeb, platební podmínky a pokyny k platběs uvedením těchto údajů: identifikační a kontaktní údaje ubytovatele,identifikační a kontaktní údaje klienta, termín příjezdu, termín odjezdu, početnocí, typ objektu k ubytování, počet, jména i příjmení a věk osob, vyčíslenípřípadných slev a pokyny k platbě celkové ceny, pojištění storno-poplatků(bylo-li sjednáno), výši vratné kauce dle ubytovacích řádů (dále jen„Rezervace“).
2.4 Klient je v případě akceptace doručené Rezervace ubytovatele povinenuhradit celkovou cenu způsobem a za platebních podmínek uvedených v Rezervaci.
2.4.1 Záloha:
Byla-li ubytovatelem v platebních podmínkách rezervace stanovena záloha nacelkovou cenu, je uzavřena smlouva o ubytování mezi klientem a ubytovatelem,jejíž součástí jsou tyto VOP, a to na ubytování a služby uvedené v rezervaci.Neuhradí-li klient ubytovateli zálohu ve lhůtě vymezené v platebníchpodmínkách, platí, že klient podmínky rezervace akceptoval a smlouva oubytování byla uzavřena. Nebyla-li záloha v platebních podmínkách rezervacestanovena, je klient povinen uhradit celkovou cenu ubytování a služeb ve lhůtěuvedené v platebních podmínkách rezervace, jinak platí, že na rezervaci sevztahují storno podmínky, které jsou součástí VOP.
2.4.2 Potvrzení rezervace:
Okamžikem potvrzení se rezervace ubytování a služeb stává ubytovatelemgarantovanou a ubytovatel zasílá klientovi emailové nebo on-line automatickézávazné potvrzení rezervace ubytování a služeb uvedených v Rezervaci (dále jen„Potvrzená a garantovaná rezervace“ nebo také „Potvrzení rezervace“). Okamžikemdoručení Potvrzení rezervace klientovi se ubytovatel zavazuje klientoviposkytnout ubytování a služby v rozsahu a za podmínek uvedených v Potvrzenírezervace. V případě, kdy klient uhradil ubytovateli zálohu, ale neuhradil velhůtě doplatek celkové ceny ubytování a služeb, jedná se o Potvrzenou anegarantovanou rezervaci.
Režim a následky Potvrzené a negarantované rezervace nebo Potvrzené agarantované rezervace je dále uveden v odst. 6.6 článku VI. těchto VOP. Zapřijetí rezervace se nepovažuje přijetí s dodatkem nebo odchylkou oprotipodmínkám uvedeným v rezervaci, ani když podstatně nemění podmínky rezervace.
2.5 Vyskytnou-li se v nabídce, objednávce, rezervaci a/nebo potvrzení rezervacechyby v psaní či počítání (zejména zjevně nepřiměřená cena ubytování a/neboslužeb) nebo jiné chybné údaje či jiné nesrovnalosti, ubytovatel si vyhrazujeprávo opravy těchto chyb nebo nápravu jiných nesrovnalostí, jenž provede sámnebo na základě písemného požadavku klienta. Článek III.Platební podmínky
3.1 Ubytovatel má právo požadovat po klientovi uhrazení celkové ceny ubytování
a služeb uvedených v Rezervaci před jejich poskytnutím, případně uhrazenízálohy, vyplývá-li to z těchto VOP nebo Rezervace.
3.2 Platební podmínky a lhůta splatnosti celkové ceny se liší v závislosti nadobě před nástupem klienta k ubytování. Splatnost celkové ceny ubytování aslužeb, není- li v platebních podmínkách Rezervace uvedeno jinak:
VČASNÁ REZERVACE – 10 % z pultového ceníku
o Pro využití nabídky „VČASNÁ REZERVACE“ je nutná 100%
nevratná záloha nejpozději do 24 hodin od pořízení rezervace o Změna termínu atypu pobytu již není možná
o Na uvedenou nabídku již nelze uplatnit další slevy
3.3 Celková cena ubytování a služeb se hradí, není-li v těchto VOP nebo vRezervaci uvedeno jinak, zpravidla bezhotovostním převodem na účet ubytovateleuvedený v pokynech k platbě. Uhrazením se rozumí připsání příslušné částkynejpozději v poslední den lhůty na bankovní účet ubytovatele.
3.4 Nedodržení lhůty úhrady celkové ceny nebo její části klientem zakládáoprávnění ubytovatele odstoupit od smlouvy a klient je povinen uhraditubytovateli náklady s tím spojené (storno-poplatky), jejichž výpočet se řídípodmínkami uvedenými v článku VI. těchto VOP. Nedodržení lhůty pro úhraduzálohy dle platebních podmínek Rezervace znamená, že smlouva o ubytování neníuzavřena a klient ani ubytovatel nemají vůči sobě jakékoli nároky.
Článek IVCena4.1 Cenou ubytování se rozumí cena uvedená vrezervaci jako cena ubytování
za příslušný pokoj pro počet osob uvedených v rezervaci. Cenou za služby serozumí cena uvedená v rezervaci jako cena objednaných služeb. Celkovou cenouubytování a služeb se rozumí cena uvedená v rezervaci jako celková cena spřípadnými poskytnutými slevami včetně daní.
4.2 Ubytovatel není oprávněn po dobu platnosti rezervace jednostranně navýšitcelkovou cenu, s výjimkou případů:
dojde-li ke změně v rezervaci (např. změně typu pokoje, počtu osob atp.),neprokáže-li nebo nedoloží-li klient splnění podmínek pro poskytnutí nárokovanéslevy,
dojde-li ke změně právní úpravy či sazeb daně z přidané hodnoty
když doba od odeslání rezervace do nástupu na ubytování přesahuje čtyři měsícea v průběhu tohoto období dojde ke zvýšení cen ubytování a/nebo služebubytovatele, přičemž toto zvýšení celkové ceny však nepřesáhne 15 % celkovéceny uvedené v rezervaci.
4.3 Klient má nárok na poskytnutí slevy z celkové ceny, pokud nejpozději přiodeslání Objednávky sdělí ubytovateli veškeré rozhodné skutečnosti prouplatnění slevy dle podmínek ubytovatele pro její poskytnutí, uvedených vnabídce ubytovatele. Okamžikem odeslání Objednávky nemá klient nárok naposkytnutí jakékoli jiné a/ nebo další slevy. Případné slevy vyhlášenéubytovatelem po datu odeslání Objednávky klientem neopravňují klienta k čerpánítéto slevy, není-li uvedeno jinak.
4.4 Ceny ubytování a služeb ubytovatele jsou stanoveny a jejich úhrada probíhá
v zákonné měnové jednotce České republiky koruně české (Kč, CZK). Na základědohody ubytovatele a klienta je možné stanovit a uhradit cenu ubytování aslužeb
v měně EUR. Pro přepočet ceny ubytování a služeb v Kč na EUR se používá kurzměny EUR stanovený ČNB. Pro klienta a ubytovatele v případě objednávkyubytování a služeb je závazná cena ubytování a služeb stanovená v EUR ve výšiuvedené v kalkulaci v rezervaci. V případě úhrady čerpané služby ubytovatelipřímo na recepci ubytovatele je závazná cena uvedená v ceníku ubytovatele v Kč
Pobyt je nutno závazně potvrdit zasláním čísla, typu a platnosti platební kartyobjednávajícího, případně uhrazením 100% částky za ubytování zálohovou platbou.
Tyto platební podmínky platí, není-li v platebních podmínkách rezervacestanoveno jinak.
po přepočtení pevným kurzem EUR stanoveným ubytovatelem pro den čerpání služby.Článek VZměny v rezervaci
5.1 V případě vzniku okolností, které brání ubytovateli poskytnout klientoviubytování a/nebo službu dle Rezervace, a je-li možné vzhledem k vzniklé situaciposkytnout klientovi jiné ubytování a/nebo náhradní službu v rozsahu a kvalitěshodných nebo se alespoň blížících původně objednanému ubytování a/nebo služběnebo poskytnout stejné ubytování a/nebo službu v náhradním termínu, jeubytovatel oprávněn a povinen provést odpovídající změny. Ubytovatel je vtakovém případě povinen bez zbytečného odkladu informovat klienta o podmínkáchtéto změny a navrhnout tuto změnu klientovi. Klient je oprávněn v případěnesouhlasu s takto oznámenou změnou zrušit čerpání služby, a jedná-li se ozměnu týkající se ubytování, od smlouvy odstoupit. Ubytovatel je pak povinen bezzbytečného odkladu po tomto zrušení čerpání služby vrátit klientovi plněnípřipadající na takto zrušenou službu a v případě odstoupení od celé smlouvyklientovi vrátit veškerá plnění uhrazená v souvislosti se smlouvou. Na plněnívrácená dle tohoto odstavce se nevztahují ustanovení těchto VOP ostorno-poplatku.
Pokud klient nezruší čerpání služby bez zbytečného odkladu poté, co mu budetakováto změna v čerpání služby oznámena, nebo v případě ubytování neodstoupíod smlouvy ve lhůtě do 5 dnů od doručení oznámení o takovéto změně, platí, že stakovouto změnou souhlasí.
5.2 V případě nemožnosti poskytnout klientovi objednanou a zaplacenou službu
v rozsahu a kvalitě odpovídající dohodnutým podmínkám je ubytovatel povinenvrátit klientovi plnění uhrazené klientem na takovouto službu. V případě, ževšak ubytovatel poskytne klientovi s jeho souhlasem náhradní službu stejnéhonebo vyššího rozsahu a/nebo kvality, považuje se takové náhradní plněníubytovatele za poskytnutí původně dohodnuté služby, a klient tak nemá jakékolidalší nároky vůči ubytovateli z titulu neposkytnutí původně objednané auhrazené služby.
5.3 V případě, že si klient objednal jednolůžkový pokoj nebo menší apartmán abyla mu doručena rezervace, bude mu účtována cena ubytování dle rezervace i vpřípadě, že mu bude poskytnut pokoj nebo apartmán větší.
5.4 Ubytovatel neodpovídá za změny vyvolané z důvodu zásahu vyšší moci, zdůvodu rozhodnutí orgánů veřejné moci, vzniku mimořádných okolností neboudálostí, které nemohl ubytovatel předvídat, nebo kterým nemohlo být zabráněnoani při vynaložení veškerého rozumně požadovatelného úsilí.
Článek VIZrušení nebo nevyužití rezervace astorno-poplatek
6.1 Smluvní strany se dohodly, že klient má právo kdykoli před nástupem
na ubytování smlouvu o ubytování vypovědět bez výpovědní doby nebo odstoupit zdůvodu podstatného porušení povinností ubytovatele. Smluvní strany se dáledohodly, že v případě, že se nejedná o využití práva klienta na odstoupení odsmlouvy, které mu za určitých podmínek přiznává zákon nebo smlouva z důvodůpodstatného porušení povinností ubytovatele, nebo jedná-li se o případ výpovědiči odstoupení od smlouvy ze strany ubytovatele z důvodů porušení povinnostíklienta, je klient povinen uhradit ubytovateli storno-poplatek.
6.2 Výše storno-poplatku je sjednána v závislosti na době, která zbývá ode dnedoručení účinné výpovědi kterékoli smluvní strany či odstoupení od smlouvy zestrany ubytovatele do dne nástupu na ubytování, určeném v Rezervaci. Výšestorno poplatku se počítá v procentuální výši z celkové ceny uvedené vrezervaci. Při takové výpovědi či odstoupení:
2 den před a v den příjezdu činí storno-poplatek 100 % celkové ceny pobytu
po nástupu na ubytování 100 % celkové ceny.
6.3 Výpověď i odstoupení od smlouvy musí být písemné a musí být doručeny druhéstraně. Smlouva o ubytování je zrušena dnem, kdy písemná výpověď neboodstoupení byly druhé straně doručeny.
6.4 Při určení počtu dní zbývajících do dne nástupu na ubytování pro účelyvýpočtu výše storno-poplatku se do tohoto počtu dní započítává i den, kdy došlok doručení písemné výpovědi nebo odstoupení druhé smluvní straně, nezapočítáváse však do něj den nástupu na ubytování.
6.5 V případě, že se klient v den nástupu na ubytování nedostaví k ubytovánía/nebo nevyčerpá rezervovaný počet dnů ubytování a/nebo objednané služby dleRezervace bez zavinění ubytovatele, nemá klient nárok na jakoukoli finančnía/nebo jinou náhradu a/nebo poskytnutí náhradního ubytování ani služby vevztahu k ubytovateli a ubytovateli vzniká nárok na uhrazení 100 % celkové cenyubytování a služeb, uvedené v Rezervaci.
6.6 V případě, že se klient nedostaví k čerpání ubytování a služeb a jedná-lise ve smyslu odst. 2.4 článku II. těchto VOP o:
1. Potvrzenou a negarantovanou rezervaci – je ubytovatel marným uplynutím 18:00hod. (osmnácté hodiny) dne nástupu na ubytování uvedeném
v Rezervaci oprávněn klientovi zrušit Rezervaci, přičemž klient tím ztrácínárok na poskytnutí ubytování a služeb dle Rezervace s následky dle odstTěchto VOP a ubytovatel je oprávněn poskytnoutubytování a/nebo službu jinému klientovi ubytovatele.2. Potvrzenou a garantovanou rezervaci – jeubytovatel oprávněn marným uplynutím 10:00 hod. (desáté hodiny) dnenásledujícího po dni nástupu na ubytování uvedeném v Rezervaci, nebude-li mítod klienta jinou zprávu, oprávněn klientovi zrušit Potvrzenou rezervaci,přičemž klient tím ztrácí nárok na poskytnutí ubytování a služeb dle Potvrzenérezervace
s následky dle odst. 6.5 těchto VOP a ubytovatel je oprávněn poskytnout
ubytování a/nebo službu jinému klientovi ubytovatele.
6.7 Po účinné výpovědi nebo odstoupení od smlouvy je ubytovatel povinenklientovi vrátit veškerá plnění, která od něho přijal po započtenístorno-poplatku nebo jiných plnění podle smlouvy, nebyla-li celková výše plněníuhrazená klientem v souladu
s těmito VOP vyčerpána, a to do 14 dnů od doručení této výpovědi neboodstoupení od smlouvy. V případě, že přijaté plnění od klienta, nebo měl-liklient sjednáno pojištění storno poplatku, plnění ze strany Pojistitelenepostačuje k úhradě storno- poplatku nebo jiných plnění podle smlouvy, jeklient povinen bez zbytečného odkladu po účinném zániku smlouvy poukázatdlužnou částku na bankovní účet ubytovatele.
6.8 Ubytovatel je oprávněn odstoupit od smlouvy v případech, kdy klientpodstatně poruší povinnosti stanovené smlouvou, těmito VOP a/nebo právnímipředpisy České republiky. Ubytovatel je oprávněn vypovědět bez výpovědní dobysmlouvu před uplynutím ujednané doby v případě, že klient a/nebo osoby jejprovázející i přes výstrahu hrubě porušují své povinnosti vyplývající zesmlouvy, těchto VOP, ubytovacích či jiných provozních řádů ubytovatele neboprávních předpisů České republiky či dobré mravy. Dojde-li k takovémutoodstoupení či výpovědi ubytovatele, je klient povinen uhradit ubytovatelistorno-poplatek ve výši dle těchto VOP.
6.9 Odstoupením či výpovědí smlouvy není dotčeno právo ubytovatele na zaplacenícelkové ceny uvedené v rezervaci, eventuálně storno-poplatku, práva smluvníchstran na náhradu škody vzniklé z porušení smluvní povinnosti ani ujednání,která vzhledem ke své povaze mají zavazovat strany i po zániku smlouvy.Článek VII
Práva a povinnosti klienta
7.1 Základními právy klienta jsou především:
právo na poskytnutí objednaného a zaplaceného ubytování a služeb v rozsahu a zapodmínek dle rezervace.
právo na poskytnutí informací týkajících se ubytování a služeb nabízených aposkytovaných ubytovatelem.
právo kdykoli vypovědět smlouvu bez výpovědní doby nebo od smlouvy odstoupit zdůvodu podstatného porušení povinností ubytovatele nebo zrušit čerpáníobjednané služby za podmínek uvedených v těchto VOP, smlouvě nebo právníchpředpisech České republiky.
právo písemně oznámit ubytovateli, že se namísto něho zúčastní ubytování a/nebočerpání služeb uvedených v rezervaci jiná osoba za podmínky, že v takovémtooznámení bude současně prohlášení této osoby (nového klienta), že souhlasí subytováním, službami a jejich cenou uvedenými v Rezervaci a že splňuje veškerépodmínky k účasti na ubytování a čerpání služeb, jsou-li vyžadovány. Původní anový klient společně a nerozdílně odpovídají za uhrazení celkové ceny uvedené vRezervaci a administrativních či jiných nákladů, které ubytovateli vzniknou vsouvislosti se změnou klienta.
právo na reklamaci chybně nebo nekvalitně poskytnutého ubytování či služeb ajejich vyřízení v souladu s těmito VOP.
právo na ochranu osobních údajů a jiných dat týkajících se klienta
a spolucestujících osob.
7.2 Základními povinnostmi klienta jsou zejména:
povinnost úplně a pravdivě vyplnit Objednávku, případné přiložené formulářenutné k poskytnutí ubytování a služeb a předložit při nástupu na ubytovánípotřebné doklady k identifikaci klienta a spolucestujících osob (platnýobčanský průkaz, platný cestovní pas) a případně bez zbytečného odkladu oznámitzměnu těchto údajů, vyplnit a podepsat registrační kartu při registraci kubytování.povinnost nahlásit ubytovateli případnou účastcizích státních příslušníků. povinnost nahlásit ubytovateli změnu počtu osobužívajících pokoj a
v případě souhlasu ubytovatele s touto změnou, zapsat je do knihy ubytovanýchna recepci ubytovatele a uhradit za takto neuvedené osoby v Rezervaci cenuubytování dle ceníku ubytovatele. V případě překročení maximálního povolenéhopočtu osob pro daný pokoj a/nebo porušení povinnosti nahlásit osoby užívajícíobjekt neuvedené v Rezervaci, je ubytovatel oprávněn odstoupit od smlouvy projejí podstatné porušení a klienta, osoby ho provázející a další osoby zubytování či čerpání služeb vykázat, přičemž tím se ztrácí nárok na poskytnutív Rezervaci uvedeného ubytování a/nebo služeb, stejně jako nárok na náhraduuhrazeného a nevyčerpaného ubytování a/nebo služeb.
povinnost uhradit ubytovateli celkovou cenu ubytování a služeb v souladu splatebními podmínkami uvedenými v rezervaci a v souladu s těmito VOP a prokázatjejí zaplacení na základě výzvy ubytovatele.
povinnost uhradit ubytovateli storno-poplatek v případech uvedených v těchtoVOP.
povinnost převzít od ubytovatele doklady nutné k čerpání ubytování a služeb.
povinnost dostavit se ve stanoveném čase na místo čerpání ubytování a/ neboslužeb.
povinnost řídit se pokyny zaměstnanců ubytovatele, ubytovacími a jinýmiprovozními řády ubytovatele vydanými pro čerpání a poskytování ubytování ačerpání služeb v Hotel Shato Gesson a.s. V případě, kdy klient nebo osoby hoprovázející i přes výstrahu hrubě porušují povinnosti vyplývající ze smlouvy,těchto VOP nebo předpisů (řádů) ubytovatele, právních předpisů či dobré mravynebo narušují program či čerpání ubytování a služeb jiných klientů ubytovatele,je ubytovatel oprávněn klienta a osoby ho provázející z ubytování či čerpání služebvykázat (vypovědět smlouvu bez výpovědní doby), přičemž tento klient ztrácínárok na poskytnutí v rezervaci uvedeného ubytování a/nebo služeb, stejně jakonárok na náhradu uhrazeného a nevyčerpaného ubytování a/nebo služeb. povinnostklienta a osob ho provázejících chovat se tak, aby svým chováním nenarušovaliči neomezovali čerpání ubytování a/nebo služeb jiných klientů ubytovatele.
povinnost uhradit škodu na majetku ubytovatele, kterou mu způsobil sám a/neboosoby ho provázející či jiné osoby, kterým zaviněně umožnil přístup k majetkuubytovatele.zvířata nejsou povolena
povinnost klienta doplatit ubytovateli rozdíl ceny po slevě uvedené v rezervaciv případě, že klient neprokáže ubytovateli při nástupu na ubytování a/nebo přednástupem na čerpání služeb splnění podmínek pro poskytnutí slevy z cenyubytování a/nebo služeb.
klient (ať už jako fyzická osoba nebo právnická osoba) odpovídá za dodržovánípovinností vyplývajících ze smlouvy, těchto VOP, ubytovacích a provozních řádůubytovatele a právních předpisů České republiky ze strany fyzických osobuvedených v Potvrzení rezervace a/nebo ho provázejících.
7.3 Podrobnější úpravu práv a povinností obsahují ubytovací a jiné provoznířády jednotlivých středisek, jež jsou veřejně dostupné klientům v jednotlivýchstřediskách.
Článek VIII
Reklamace a informace o mimosoudním řešení sporů
8.1 Klient je oprávněn reklamovat u ubytovatele kvalitu poskytnutého ubytovánía/ nebo služeb, pokud jejich kvalita či rozsah nebo jiné podmínky neodpovídajírozsahu, kvalitě a podmínkám uvedeným v rezervaci. Ubytovatel se zavazuje bezzbytečného odkladu zjistit okolnosti reklamace a v případě oprávněné reklamacezabezpečit nápravu vadného stavu či klientovi poskytnout slevu. Reklamaci jeklient povinen uplatnit u ubytovatele bez zbytečného odkladu po tom, co zjistívadné poskytnutí. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Článek IX
Ostatní ustanovení
9.1 Ubytování klienta ze strany ubytovatele je možné nejdříve od 14:00 hod. dneuvedeného v Rezervaci jako první den ubytování. Klient je povinen předatvyklizený objekt v poslední den ubytování uvedený v Rezervaci nejpozději do11:00 hod.
V případě prodlení s předáním vyklizeného objektu klientem je ubytovateloprávněn účtovat klientovi za každou započatou hodinu prodlení smluvní pokutuve výši 500,- Kč (slovy: pět set korun českých).
9.2 Nabude-li ubytovatel důvodné podezření, že klient užívá objekt v rozporu
s podmínkami rezervace či v rozporu s ubytovacími nebo provozními řádyubytovatele nebo v rozporu s veřejným pořádkem, je ubytovatel oprávněn vstoupitdo objektu a vykonat kontrolu jeho užívání.
9.3 Ubytovatel neodpovídá za škody vzniklé na funkčnosti elektrických čielektronických zařízeních klienta a dále za případné omyly či nesprávněposkytnuté informace o akcích či poskytovaných službách ze strany jiných osob.
9.4 Žádná parkovací plocha hotelu Shato Gesson, není hlídaným parkovištěm
a ubytovatel ani neposkytuje jakýkoli dohled nad zaparkovanými vozidly klientůa/ nebo jejich příslušenstvím.
9.5 Zaškrtnutím pole „Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení prostřednictvímelektronických prostředků dle zákona č. 480/2004 Sb. a zpracováním osobníchúdajů pro tyto účely“ v rezervačním formuláři umístěném na webové
stránce www.activestadium.cz (dálejen „rezervační formulář“) a jeho odesláním (případně není-li objednávkaučiněna prostřednictvím webové stránky www.activestadium.cz pak jinýmvýslovným a prokazatelným projevem jeho vůle klient:
(i) potvrzuje, že veškeré osobní údaje uvedené v rezervačním formuláři (čijiném prokazatelném projevu jeho vůle obsahujícím požadované informace, není-liobjednávka učiněna prostřednictvím webové stránky www.activestadium.cz) jsou pravdivéa správné, že byl poučen o svých právech souvisejících se správou a zpracovánímjeho osobních údajů, zejména o tom, že má práva dle § 11, 12, 21 zák. č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen„Zákon o ochraně osobních údajů“), resp. seznámil se s obsahem Informací [KB1]ke zpracování osobních údajů a k obchodním sdělením, které jsou k dispozici nawebové stránce www.activestadium.cz
(ii) uděluje na základě předchozího poučení svůj souhlas:
se zpracováním jeho osobních údajů ve smyslu Zákona o ochraně osobních údajůubytovatelem jako správcem, případně dalšími osobami, se kterými jakozpracovatelem ubytovatel uzavře příslušnou smlouvu dle § 6 Zákona o ochraněosobních údajů, včetně zpřístupnění a předání poskytnutých údajů těmtozpracovatelům a osobám dle § 14 Zákona o ochraně osobních údajů spolupracujícíms ubytovatelem na základě smlouvy, a to
o v rozsahu údajů jeho jména, příjmení, adresy, čísla telefonu a e-mailovéadresy jím uvedených v rezervačním formuláři (či jiném prokazatelném projevujeho vůle obsahujícím tuto informaci, není-li Objednávka učiněnaprostřednictvím webové stránky www.activestadium.cz)na dobu neurčitou, resp. do odvolání či odmítnutí jeho souhlasu, resp.vyslovení jeho nesouhlasu, s využíváním elektronického kontaktu, který uvedl vrezervačním formuláři (či jiném prokazatelném projevu jeho vůle obsahujícímtuto informaci, není-li Objednávka učiněna prostřednictvím webové stránky www.activestadium.cz), za účelemšíření obchodních sdělení ve smyslu Zákona o službách IS (tj. se zasílánímobchodních sdělení klientovi prostřednictvím elektronických prostředkůubytovatelem a třetími osobami uvedenými v předchozím odstavci), která budouzahrnovat obchodní sdělení týkající se výrobků, služeb, produktů a aktivit jakubytovatele, tak třetích osob uvedených v předchozím odstavci.
9.6 Zaškrtnutím pole „Souhlasím s všeobecnými obchodními podmínkami“v rezervačním formuláři a jeho odesláním(případně není-li Objednávka učiněna prostřednictvím webové stránky www.activestadium.cz pak jiným výslovným
a prokazatelným projevem jeho souhlasu s VOP) klient potvrzuje, že se seznámil
s obsahem Informací ke zpracování osobních údajů a k obchodním sdělením, kteréjsou k dispozici na webové stránce www.activestadium.cz abyl tak ve smyslu Zákona o ochraně osobních údajů poučen o svých právechsouvisejících se správou a zpracováním jeho osobních údajů.
Článek X
Závěrečná ustanovení
10.1 Tyto VOP ve smyslu § 1751 a násl. občanského zákoníku upravují postup přiuzavírání, tvoří obsah a jsou nedílnou součástí smlouvy o ubytování, uzavřenémezi klientem a ubytovatelem.
10.2 Je-li v těchto VOP požadována písemná forma právního jednání, považuje seza dodržení této formy, je-li právní jednání učiněno formou dopisu, faxem neboe- mailem.
10.3 Tyto VOP může v plném a neomezeném rozsahu ubytovatel doplňovat a měnitelektronickou formou. V případě, že k takovéto změně dojde, bude nová verze VOPumístěna na internetových stránkách ubytovatele www.activestadium.cz a zaslánaklientovi, se kterým probíhá proces rezervace. Změna těchto VOP nabývá
na účinnosti okamžikem zveřejnění nebo doručením jejího znění klientovi. Vpřípadě nesouhlasu klienta se zveřejněnou změnou VOP, je klient povinen tentonesouhlas ubytovateli písemně sdělit nejpozději do dvou dnů od doručení změnyVOP. Vztah klienta a ubytovatele a z toho vyplývajících vzájemných práv,povinností a podmínek se řídí těmi VOP, které mu byly zaslány spolu srezervací.
10.4 Pokud jakékoli jednotlivé ustanovení těchto VOP bude shledáno jakoneplatné, je plně oddělitelným od ostatních ustanovení těchto VOP a takováneplatnost nebude mít žádný vliv na platnost a vymahatelnost jakýchkolivostatních ustanovení těchto VOP.
10.5 V ostatních otázkách neupravených těmito VOP se klient a ubytovatelzavazují řídit právními předpisy České republiky, dobrými mravy a zvyklostmi voblasti poskytování ubytovacích služeb a případné spory řešit přednostněsmírnou cestou.
10.6 Tyto VOP nabývají účinnosti dne 01.06.2022.
GDPRZpracováníosobních údajů
Technické služby města Lovosice, p.o. – Active Stadium
IČ: 05971853
DIČ: C05971853
se sídlem: U Stadionu 1022, 410 02 Lovosice, sídlospolečnosti: Terezínská 1123, 410 02 Lovosicevedená u Krajského soudu v Ústí nad Labem, spis. ZnačkaPr 1105e-mail: [email protected]
telefon: +420792332216
web: www.activestadium.cz
Prohlášení o Ochraně osobních údajů
Prosíme, věnujte čas přečtení informací o ochraně osobních údajů.
Proč shromažďujeme informace?
Informace jsou shromažďovány s cílem usnadnit proces rezervace mezi zákazníkema poskytovatelem ubytovacích služeb. Nabídnout Vám další služby tam, kde dávátesouhlas k takovým nabídkám a/nebo nám pomohou zlepšit tento proces pro budoucípoužití.
K jakým účelům shromažďujeme informace?
Průběh nebo podpora činnosti rezervačního procesu
Proces dobrovolné registrace zákazníka k odběru newsletteru
Statistické používání systému k jeho možnému vylepšení
Není žádné jiné použití shromážděných informací, především informace nejsounikdy předány bez souhlasu třetím stranám
Kdo má přístup k některým nebo všem shromážděným informacím?
Poskytovatel ubytovacích služeb, u kterého se bude realizovat Vaše rezervace
Poskytovatel webových stránek a rezervačního formuláře
Instituce, které k tomu mají oprávnění
Jaký přístup garantujeme našim návštěvníkům ke shromážděným informacím, kterése jich týkají?
Přístup ke všem shromážděným informacím je umožněn kdykoliv na požádání
Pokud jste přesvědčeni, že naše webové stránky nebo systémy shromáždilynesprávné informace nebo chcete jakékoliv informace rozporovat, prosíme,kontaktujte nás.
Podmínky Cookies
Co jsou Cookies?
Soubory cookie jsou malé soubory, které ukládají informace ve Vašem prohlížečia běžně slouží k rozlišování jednotlivých uživatelů. Osoba uživatele však nenína základě těchto informací identifikovatelná.
K čemu soubory Cookies používáme
ke správné funkčnosti našich stránek, aby bylo možné dokončit proces rezervaces co nejmenšími obtížemi.
při zjišťování, které stránky a funkce používají návštěvníci nejčastěji.
Jaké soubory cookie používáme:
Soubory cookie používané na našich stránkách lze z hlediska jejich trvanlivostirozdělit na dva základní typy. Krátkodobé tzv. „session cookie“ které jsoupouze dočasné a zůstávají uloženy ve Vašem prohlížeči pouze do té doby, nežprohlížeč zavřete, a dlouhodobě tzv. „persistent cookie“, které zůstávajíuloženy ve Vašem zařízení mnohem déle nebo dokud je ručně neodstraníte (dobaponechání souborů cookie ve vašem zařízení závisí na nastavení samotné cookie anastavení vašeho prohlížeče).
Z hlediska funkce, kterou jednotlivé cookie plní, lze cookie rozdělit na:
konverzní, které nám umožňují analyzovat výkon různých prodejních kanálů
trackingové (sledovací), které v kombinaci s konverzními pomáhají analyzovatvýkon různých prodejních kanálů
remarketingové, které používáme pro personalizaci obsahu reklam a jejichsprávnému zacílení
analytické, které nám pomáhají zvýšit uživatelské pohodlí našeho webu tím, žepochopíme, jak jej uživatelé používají
esenciální, které jsou důležité pro základní funkčnost webu
Některé soubory cookie mohou shromažďovat informace, které jsou následněvyužity třetími stranami a které např. přímo podporují naše reklamní aktivity(tzv. „cookie třetích stran“). Podle těchto údajů Vás však nelze identifikovat.
Cookies námi používané nám umožňují vylepšit naše webové stránky.
Jestliže nechcete přijímat cookies, můžete upravit nastavení vašeho prohlížeče.Funkce Nápovědy přímo ve vašem prohlížeči vysvětluje jak změníte totonastavení. Můžete také navštívit www.aboutcookies.org, které obsahují komplexníinformace o tom, jak spravovat soubory cookies v široké škále prohlížečů. Prosíme berte na vědomí, že díkyblokování cookies nemusíte být schopni plně využívat veškeré funkce těchtowebových stránek, zejména používání rezervačního systému k dokončení rezervace.
Obchodní podmínky Penzion.cz
1.1. Internetová stránka Penzion.cz („Portál Penzion.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Penzion.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Penzion.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Penzion.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Penzion.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Penzion.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Penzion.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Penzion.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí Ubytovacímu zařízení, zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízení. U rezervace může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Penzion.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Penzion.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Penzion.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Penzion.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Penzion.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Penzion.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Penzion.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Penzion.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Penzion.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Penzion.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Penzion.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Penzion.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Penzion.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.penzion.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Penzion.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.penzion.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing